Fredag.

Idag har vi haft sovmorgon, hela familjen. Mysigt värre! :) Christian jobbar em så innan han drog i väg till jobbet pallarde jag mig i väg och solade en sväng. Undra när ja solade sist? Innan jag blev på smällen var det iaf, så mkt vet ja. Alltså himla länge sen! Skönt var det iaf. Dels att få vara heeeelt solokvist en stund och för man känner sig lite piggare efteråt. Inte helt fel att få lite färg heller, har sett ut som ett lik bra länge nu. Jaja, nog tjatat om det.

Fick besök av Sandra, Dylan och Emelie en sväng nu på em. Fikade gotta och drack kaffe :) Trevligt! Ska väl göra lite nytta snart tänkte ja. Tvätta lite och plocka ur diskmaskinen t.ex.

Usch och fy vilket jävla pissväder de är! Så trisst! Jag hade tänkt ta en långpromenad med Joline idag, men ingen höjdare när det regnar och regnskyddet till vagnen är värdelöst och totalt kasst! Irritterande som 17! Meeeen inte mkt att göra åt saken just nu. Bara att gilla läget liksom.

Nu ska ja poa på lite här hemma innan lilltjejen vaknar.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0