Hemma hos mamma & co..

Yes! Jag och Joline är hemma hos mamma/mormor & co. Har träffat min moster Marie och hennes dotter, alltså min kusin, Anna för första gången idag. Trevligt, dock lite nervöst, men det gick bra. Jädrar va Marie var/är lik mormor och moster Binita!! Och Anna hade drag från våran släkt hon oxå :) Kul med en kusin som är någorlunda jämnårig med mig och syrran :) Nästa gång´vi ses antar ja att Maries karl och deras son oxå är med!? Det tar ja nästan för givet ;P

Idag ska jag äta tacos hemma här hemma hos mamma. Crille jobbar ju em idag oxå så mor undrade om ja inte ville stanna och äta med dom så slipper ja laga mat och äta för mej själv hemma. Inte är jag omöjlig när det bjuds på mat ;) Så självklart tackade jag ja :P

Nej nu ska ja kolla om mammsen vill ha hjälp in da kitchen...


Kommentarer
Postat av: Anna

riktigt roligt var det att få träffa alla :D

nästa gång följer resten av familjen med :)

2008-11-16 @ 00:17:35
URL: http://annalusth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0