Natti natti!

Nu ska vi snart gå och lägga oss, jag och Joline. Börjar bli sådär lagomt trött, tror ögonen går i kors faktiskt! Ska bara ta reda på tvätten först. Slängde i en maskin nu på kvällen så slipper ja imon. Jäklar vad tvätt det blir må jag inte på säga. Men det bor ju en liten spykråka här hemma numer så det är kanske inte så konstigt. Spyr hon inte ner sig själv så spyr hon ner mig, härligt värre ;) Men det går ju ann än så länge,de blir värre sen när hon blir större och börjar äta riktig mat. Då blir de ju riktiga spyor som verkligen stinker! Hualigen :S Men som sagt, det är ju inte förrän hon blir större. Fast dessutom kanske hon inte kräks lika mkt då. Låter som hon inte gör annat än spyr och så är det ju inte. Jag får det nog att låta värre än vad de är.  Jaja, nog tjatat om spyor!

Läggdags nu, Joline har börjat gäspa så det är lika bra att passa på ;) Men som sagt, först ska ja ta reda på tvätten!

This is for you my darling, om du har det lugnt på jobbet och hinner sitta vid datorn och (tjuv)kika runt lite så antar ja att du läser det här :) Så för säkerhets skull kastar jag i väg en hel massa slängpussar och hoppas du får en bra och någorlunda lugn natt ;) Vi ses i morron! Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0