Så jävla irriterande!!

Minst sagt!

Du har sagt upp kontakten med mig och vill inte ha med mig att göra, fine, jag accepterar det och klandrar dig inte heller. Tycker dock att jag har "tagit mitt straff" nu. Så varför snokar du då runt på min bilddagbok??? Varför glor du på alla bilder jag lägger ut (speciellt dom på Joline)???  Är du verkligen så jävla nyfiken på mitt liv så du inte kan ge fan i de??Stakars dig isf, för då har du fan problem! Va äre du vill se på bild som du inte kan ta i verkligheten??? Är de nått du letar efter??? Jag blir så jävla less! Stå för dom val som du har gjort och låt mig vara om du nu inte vill ha kontakt med mig!! Jag står för dom val jag gjorde för 100 år sen och som jag får "sona" för nu, men inte fan trackar väl jag dig för de!?!?!!! Näe precis! Jag har erkänt att det va skitdumt och jag har försökt få förklara mig och be om ursäkt men ICKE!
 
Ge då upp för fan och låt mig vara, du retar verkligen gallfeber på mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0