Wöhöö :P

Har fått mer stålars från f-kassan :P De va en snubbe från Lund som ringde från f-kassan igår, han sa att ja förmodligen skulle få mer föräldrapenning. Han hade räknat om min inkomst och mina timmar på nå vänster och om jag skulle uppfylla alla krav för högsta ersätningen så skulle ja få de. Och nu har ja fått de!! Jiiho :P Inte alls dumt med mer pengar! :) Så nu känner ja bara för å bränna pengar och shoppa som tusan, men ack ack, blir inget av med de. SÅ mkt pengar fick ja inte. De ska ju handlas julklappar och diverse andra grejjer. Sen är de ju inte så dumt att spara undan nån slant heller. Så de där med att bränna pengar och shoppa en massa får ja helt enkelt skjuta upp.

Idag har jag och Joline varit med mamma, Anders, Emma och Erik och tittat på Julia & Josefine när dom hade dansuppvisning. Dom va såå duktiga!! Känslig som man är nu när hormonerna lever ett eget liv under tiden man ammar så började ja självklart böla. Men dom va så fina och så duktiga så ja kunde faktiskt inte göra annat! :) Mina småtjejer ♥

Har varit till apoteket oxå och köpt näsdroppar till Joline, hon är så snorig/täppt i näsan :( Stackars liten! Som tur är så funkar dropparna kanon, även om dom inte är så populära hos lilla damen.

Vardagsrummet har fortfarande inte blivit klart, har inte ens börjat med gardinbyte o.s.v. Blev aldrig av igår liksom och nu är de lite väl sent att börja stöka med de känns de som. Men då har man ju nått att pyssla med imöra oxå förutom att fixa frillan på Moster Eva. Hon ska iväg på middag med Kari, han ska få guldklocka av Ovako eftersom han jobbat där i 25 år. Shit, de är längre än ja har levt juh!

Nej, nu ska vi fortsätta titta på tv, me and my darlings :) ♥
Hejdåhejdåhejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0