7 dagar kvar

1 vecka kvar till BF idag.
Jag rulltar på som vanligt, tar mig fram genom att vanka som en pingvin/anka! Det ser nog jävligt roligt ut, själv är ja glad att ja kan ta mig framåt ;P

Idag har vi varit till Valbo en sväng. Christian ville ha en Soda Stream, så vi köpte en sån. Köpte även en "höst" overall till knodden :) Såå söt! H&M har verkligen massor med fina barnkläder! Träffade Sabina och Albin oxå, men dom skulle åka precis när vi kom. Albin är verkligen ett riktigt charmtroll! Riktig liten gobit :)

Crille och Danne har dragit i väg till ishallen för att kika på hockey. Själv håller ja mig hemma. Dels för att ja inte har några kläder som är tillräckligt varma och dels för att ja helt enkelt inte orkar. Ja ska bänka mig i soffan framför tv:n ist. Blir ju Idol och Fredag hela veckan. Skojigt! Har lite gott hemma oxå som ja tänkte mumsa på :P

Johanna och hennes små hårbollar (hundar) har varit här en sväng. Precis när dom hade gått kom Pernilla. Mina gotjejer :) Ja tror nästan dom är mer nervös inför min förlossning än vad ja själv är. Haha! Standard repliken innan dom går härifrån är alltid -"Ring så fort det händer nått, om vattnet går eller om du får värkar" (Pernillas) eller -"Du får INTE ringa mig om det händer nått, bara om det är kris och inte Crille är hemma" (Johannas)

Näe nu ska ja nog poppa mig lite popcorn :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0