10 dagar kvar.

Ja nu har jag påbörjat min nedräkning till vårt beräknade förlossnings datum som är den 10 oktober.

Fördriver denna dag med att städa och dona. Funderar på om ja ska slänga i en maskin tvätt, vi får se. Annars får det bli morgondagens sysselsättning ;) Mamma var förbi på en kopp kaffe idag. Trevligt! Skulle precis riva i gång dammsugarn när det knackade på döra. Och det läskiga va att jag precis hade tänkt på henne, min lilla mamma och så plötsligt var hon här :) Tillbaka till städning o.s.v. Skulle verkligen behöva putsa fönstren! Dom ser rent utsagt förjävliga ut!! Får se om jag orkar. Måste liksom gå på utsidan på nedervåningen då det inte går att öppna fönstren. Och jag vet inte riktigt om jag fixar att vanka runt och konka på en pall som ja sen måste steppa upp och ner på. Dras ju med e n grönjävlig foglossning så att säga. Så fönsterputsningen kanske kan vänta tills man fungerar någorlunda normalt och kan gå som folk.. Om inte sambon skulle få fnatt då och börja putsa, men det kommer nog inte att hända, iaf inte i den här världshistorien! ;)

Nej, nu är det dags att fortsätta dagens göromål...

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0