:)


Sol, sol, underbara sol! :)

Joline har precis somnat efter lite kvällsmat och en dusch. Gick kanonbra att duscha henne! :) Vi har ett halkskydd som man kan ha i badkar/dusch (det är "sugploppar" på undersidan så man kan ta bort det när man vill) och det blev kanon med det på golvet i duschen. Lilla fröken fick sitta där och leka med sina plastnycklar i godan ro medans jag tvättade henne :) Ska prova badkaret nästa gång, badbaljan är liksom lite liten. Det går ju an när hon sitter men när hon ligger så får inte benen plats, hon får ha fötterna på kanten, hihi :) Långben, precis som hennes pappa! För mig brås hon ju knappast på, jag kommer inte särskillt långt på långenskalan med mina ynka 160 centimeter. Men jag står stadigt på jorden trots mina korta ben ;)

Ja, vi var ju till BVC för info om barnomsorgen. Va rätt bra med information tycker ja. Som tur var så fick man ett häfte där det står mer specifikt om allt. Hua, tur att det ett tag kvar innan lillskruttan ska börja på dagis! Vill ha henne hemma ett tag till, min gofis! :)

Har plockat och donat lite när vi kom hem. Och så hade vi besök av Freddan och lilla Lova. Vilken liiiten bebis! 3 veckor bara. Kändes helt overkligt att Joline har varit sådär liten! Ja fick snusa lite på Lova, å jag kan ju tala om att man blir sådär lagomt bebissjuk! ;) Lätt att Joline ska få syskon! Kanske inte nu då, men sen iaf :) Man får ju räkna med "leveranstiden" oxå ;)

Och den eviga frågan är vad vi ska äta för mat?? Har idétorka! I värsta fall får det väl bli falukorv och makaroner, men de är ju sååå tråkigt! Jaja, får ta mig en titt och se vad som finns. Christian och Jimmy är ute och skruvar i garaget. Dom ska iväg och hojja på torsdag, så då ska vi nog passa på att leka med Maria och Selma :) "Jocke-Rockstjärna" skulle oxå med har jag för mig?! Kul att dom är ett gäng som åker :)

Nä, om man skulle ta sig en titt efter någe ätbart då...



Kommentarer
Postat av: Märta

Lugna ner dig grynet annars börjar pullan din att hänga :)

2009-04-08 @ 08:15:29
URL: http://flammango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0