Fredag.

Verkar som det kan bli fint väder idag, hoppas! :) Blidde ingen sovmorgon idag, men jag ska inte klaga för Joline vaknade 7.26 och allt som är efter kl 6-6.30 är bra! Men de måste ha hänt nånting?! Hon sover i princip till 8 varje morgon nu helt plötsligt, men som sagt jag ska inte klaga och det gör jag absolut inte heller. Funderar bara hur det har kunnat vända bara sådär?! Men de är skööönt när man får sova "länge" :)

Ja, Joline springer runt i gåstolen och är helnöjd! :) Christian sover efter att ha jobbat natt. Och jag, gissa vad jag gör?! Jag dricker kaffe SÅKLART! ;) Ska väl ta reda på lite tvätt om en stund. Skulle behöva dammsuga också, men de får vänta tills Crille har vaknat. Liiite hänsyn måste man ju visa när han har jobbat natt ;)

Tvätt var det ja.
Men först ska jag ta en till kopp kaffe!



Kommentarer
Postat av: A

ja, visst är han :) jag länkar till din blogg jag! :)

2009-04-18 @ 14:50:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Marina

Kan jag länka till din blogg på min? :)

2009-04-18 @ 17:51:31
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0