God morgon!

Jag blir alltid lika glad och full av energi när jag vaknar och det är sol ute! :)

Joline har sovit mkt bättre inatt! Hon hostar fortfarande men har ändå sovit bra! Och det betyder ju alltså att även jag har sovit bra :) Christian jobbar förmiddag idag så vi är helt solokvist här hemma nu, jag och lillskruttan. Funderar på att fra i gång nått skojigt projekt. Men jag har inte riktigt bestämt mig för vad. Finns så mkt tråkigt som skulle behöva göras först, typ ta reda på tvättt, dammsuga, torka golv o.s.v. Men det är ju inte direkt så att tvätten skulle få fötter och vandra över till grannen så jag kan nog dra i gång med nått annat innan jag tar itu med allt annat.

Igår va jag och systeryster ner på Hoforshallen och solade en sväng. Skönt! Men jag skulle nog behöva ännu en grillning så jag får lite mer färg. Men de är ju en världslig sak, som Karlsson på taket skulle ha sagt ;)

Nej, gissa vad jag ska göra nu?
Precis, kaffe kaffe kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0