Hej å hå!

Nu har vi nyss kommit hem, jag och pluttan. Vi har varit hos mamma & co och hälsat på. Köpte med mig lite smarrigt fika, mumsigt värre! :P Idag har Joline gungat för första gången. Hon har fått ärvt Oscars (min lillkusin) gungställning. Tusen tack för det! Hon älskar att gunga! Hade världens leende på läpparna hela tiden, fast hon va trött. Kan ju vara så att hon flinade för att de pirrade i magen oxå, men hur som helst så verkade hon gilla det! :) Iiih! Hon börjar bli så stor våran lilla prinsessa. Det går så himla fort! Har tyvärr inga bilder, än. Men det kommer så småning om. Precis som jag sagt om allt annat, typ min målning av rummen på övervåningen, nya köksgardinerna o.s.v. Men jag ska ta mig i kragen nån dag och fixa de.

Nu ska ja nog ta och poa lite innan sessan vaknar, hon sover så sött i sin vagn så :)
Kaffe kanske? Ja tack!
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0