Hua!

Usch vilket trist väder! Grått och jävligt :( Jag vill ha sooooool!
Jaja, sånt är livet.

Jaha, vad ska man göra idag då tro? Hm.. Får nog fnurra på de ett tag till. Det är ju riktigt film-mys i soffan-väder så det låter ju inte alltför tokigt?! Hm..

Joline springer runt i gåstolen, hon är bara för söt! Har jag sagt att hon har kommit på att hon kan riva ner tvätten? Skulle de va så att ja redan skrivit de så får ni väl antingen hoppa över dom här raderna eller helt enkelt läsa dom igen ;) Jo så är det. Ligisten har kommit på att hon kan riva ner tvätten som hänger p åtork och ist slänga den vilt omkring sig på golvet. Jag har nämligen en torkställning under trappen upp. Skitdrygt, men ja får inte plats med den nån annanstans. Eller jo men ja orkar inte kånka på tvätten uppför trappen (vilket jag gjorde när jag var höggravid), jag är helt enkelt för lat. Men hur som helst, så är jag smartare än ligisten, än så länge. Det är bara att ställa en stol eller vagnen för torkställningen så får tvätten hänga och torka i fred.

Nej, nu ska jag fylla på lite mer kaffe och glo lite på Vakna med The Voice!
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0