Måååååååååååla..

Åh, nu börjar jag snart tröttna, men lite småfix kvar bara sen är allt klart! :) Och jag måste väl säga att jag är liiiiite mallig över att ha gjort i princip allt själv ;P Gästrummet är nu fardigt, möblerat o.s.v. Bara lite grejs som ska upp på väggarna, pricken över i:et ni vet. Jolines rum är nästan klart. Ska måla en till ända imöra sen är det dags för det roliga. Möblera och piffa lite :) Kommer bli toppen bra!! Sovrummet va ju inte direkt nått jätteprojekt. Där målade jag ju bara över fondväggen. Tavlorna som hängde där ska på plats igen, sen är även det klart. Kaaaaanon! :D

Ja, och just för tillfället så är mamma Johanna mer eller mindre en zombie. Trött som ett as och helt slut efter dagens slit med målning och roande av Joline. Inte för att det är slitigt att roa henne, men de blir rätt sjåigt emellanåt när man ska måla och roa på samma gång! Lilla Mäenpää har varit kinkig inatt. Hostat och haft sig så hon gråter i sömnen. Stora Mäenpää sov, som tur var, som en gris. Bara bra att han kan sova fast Joline är ledsen när han ska upp och jobba fm. Annars skulle de nog bli hårt om man inte somnar förrän efter 3 och sen ska kliva upp 5 och jobba till 14.

Åh, ja orkar inte svamla nå mer nu. Ser fan dubbelt!
Go' kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0