Mammamålare, de är jag de!

Som jag skrev tidigare idag så va ja ju sugen på att dra igång något skojigt projekt. Sagt och gjort! Målade om i sovrummet. D.v.s jag målade över fondväggen så nu är hela rummet i samma färg. ÄNTLIGEN! :) Fick fnatt och började måla om Jolines gamla rum, blivande nya gästrummet oxå. Ska byta rum så Joline får det större och gästrummet får bli i det mindre. Blev riktigt bra resultat efter målandet även där. Dock blev det panik där en stund, färgen räckte inte så vi fick åka och köpa mer. Och när vi ändå var på gång så inhandlade vi även färg till Jolines blivande rum. En jättegullig ljusrosa färg. Tjejigt ska de vara om mamma får bestämma ;) 

Vi har haft sällskap av moster/syster Emma nästan hela dagen oxå. Mkt trevligt! :) Då fick jag en lunch dejt och Joline fick busa av sig lite :P

Lägger väl ut bilder på målningen sen, om inte minnet sviker. ;)

Go' kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0