Måndag.

Imorse klev vi upp strax före 7, då tyckte Joline att det var dags att vakna. Va lite tungt å kliva upp efter att ha blivit bortskämd och fått sovmorgon till typ 8 i två dagar nu :) Fastt de är skönt å gå upp i tid så de gör inte så mkt faktiskt, så länge hon inte vaknar kl 5.

Just nu springer lillfisen runt i gåstolen, river och sliter i allt som är inom räckhåll, och når hon inte sakerna hon vill ha så skriker hon åt dom ist. Haha :) Christian sover fortfarande, men de kan han gott göra eftersom han ska ut och jobba natt.
Ja och vad jag gör så här på morgonkvisten kan ni väl räkna ut med arslet vid de här laget (ursäkta språket!)?! Yes, that's right. Jag hinkar kaffe ♥

Har torkat av köksgolvet och golvet i hallen en vända nu på morron, hann inte igår. Har vardagsrummet kvar men de får ja ta sen när marodören sover. Blir nog lite halt annars om hon ska rejsa gåstol på ett blött golv. Eller vad säger ni?!

Nej, nu ska jag återgå till mitt kaffe innan de blir kallt.
Ser ut att bli fint väder förresten! :D Underbart!
Ha en bra dag i solen.


Kommentarer
Postat av: sofie

Ja,vad vore dagen utan morgonkaffe..:)

2009-04-06 @ 08:40:38
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0