Noll koll!

Snacka om noll koll! Christian sa att ja skulle spela in ett tv program åt honom ikväll. Men, sa jag, varför då? Vart ska du då? Ja, sa han, jag ska ju jobba eftermiddag vet du väl?! Det hade jag heeelt missat! Har verkligen ingen koll alls på hur han jobbar nu, inte sen dom gick ner på 4 skift och alla bonusledigheter och allt vad de nu är. Men vi har de lika bra för de. Jag har ju varit mer eller mindre förvirrad sen Joline föddes så han har nog vant sig vid det här laget! ;P

Har inte hänt speciellt mkt idag. Tråkigt väder så vi har i princip bara varit inne, borträknat från en tripp ner på affären för inhandling av blöjor och annat såntdär som behövs. Vi har busat och lekt, jag har tagit reda på en massa tvätt och donat lite. Joline har badat efter kvällsmaten, hon hade verkligen mat överallt! I håret, bakom öronen, på magen och armarna, ja ÖVERALLT! Hon smaskade i sig spaghetti och köttfärssås, sen rev hon av sig haklappen och började hon kladda på sin fina vita body, så då åkte den av och Joline fick äta mat i bar över. ;)  Man såg hur hon riktigt njöt när hon fick kladda som hon ville, min gobit! :) Sen var det ju som sagt bara att plaska ner henne i badet och efter det fick jag skura halva köket, nästan. Nu ligger hon utslagen och sover på soffan. Helt matt efter allt bus före maten, undertiden då hon åt och i badet och även efter badet. Så nu snusar hon så sött så :)

Nu är de min tur att äta kvällsmat, så adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0