Puh!

Städat hela nedervåningen nu, bara övervåningen kvar. Puh! Och så ska det bäddas rent i sängarna och tvättas lite. Sen kan man andas ut och njuta :) Christian är ute och går med Joline i det fina vädret. Det går lite fortare och det blir lite enklare att städa när ligisterna inte är hemma ;) Och sen är det ju aldrig fel med lite ensamtid. Kul att spendera ensammatiden med att städa, inte direkt kanske, men städa måste man ju göra emellanåt. Som tur är ska nog jag och Maria ta och unna oss en liten barn och karlfri kväll med lite vin och gotta, nån annan som är sugen kanske?! :O

Nej nu måste jag återgå till städningen så det blir färdigt nån gång!



Kommentarer
Postat av: Märta

Jag vill va med, jag vill va med !!! Hälsa Joline att rock-moster kommer ;)

2009-04-12 @ 19:15:37
URL: http://flammango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0