Torsdag.

Nu har jag precis kommit hem efter en härlig promenad och en solning på HH med systeryster :) Skööönt! Fint väder är det idag oxå och jätteskönt ute. Lovely! Ska strax slänga mig i duschen, måste pusta ut lite först bara ;) Sen ska vi nog gå ut och gunga lite :) Skojigt! Crille ska jobba em idag igen, men sen är han ledig. Toppen! :P Näe men om man skulle ta och göra ett ryck?! Ska nog dra en vals med dammsugaren först innan jag duschar så är det gjort. Sen vill nog lillfisen ha lite gröt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Gud vad jag saknar dig!

Selma älskar gröten hon fick smaka av Joline :) Ska vi boka en date i början på nästa v?

Puss å kram

2009-04-24 @ 11:14:17
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag saknar dig oxå stumpan! Åh va roligt :) Ja det låter ju som en kanonidé! Vi kan väl höras på telefon?! Puuusss

2009-04-24 @ 20:35:20
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0