Tisdag.

Hej å hå! Joline är som en virvelvind, hon är överallt samtidigt :) Full rulle hela tiden. Slutar oftast med att hon blir övertrött och bara grinar. Men hon vägrar ju sova när hon börjar bli trött så vad gör man? Hon får väl leka tills hon inte orkar mer då, hon är envis som synden! ;) Nu står hon här brevid mig och gnuggar sig i ögonen, har försökt få henne att sova men nix! Hon vägrar. Så fort jag försöker ge henne nappen och snuttisen så bara fräser hon och ruskar på huvet. Haha det ser så jäkla roligt ut! Hon gör lika när man säger nej till henne, då ruskar hon på huvet! Jaja, hon somnar väl när hon inte orkar busa mer :)

Crille har fått sovmorgon idag så han sover än! Själv ska jag jobba idag igen, 12-20.

Nej nu är de en liten dam som börjar ge upp och låta John Blund hälsa på. Måste kila!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha! Låter som min lilla tjej här hemma,vägrar sova fast john blund står och drar i henne. Hon tok grinar och blir helt vild när man tar upp henne och försöker få henne att sova. Men fick höra idag att de har en sån period mellan 8-9 månader men att det går över.

Puss å kram

2009-08-04 @ 13:52:37
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah men va skönt å höra att man inte är ensam om att ha de så :P Som tur är går det väl över så småning om ;) Puss o kraaaam

2009-08-04 @ 21:15:03
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0