Hej och hå!

Idag har vi varit in till Sandviken och storhandlat på Willys. Det är ju såå tråkigt, men skönt när det väl är överstökat! Massvis med mat blev det, och en massa annat oxå, sånt där skoj som tvätt och sköljmedel. Tråkiga måsten..
Systeryster och Jocke var hit en sväng nu på kvällen, dom skulle försöka sig på min kycklinggryta lät det som. Den är superenkel att göra så det borde inte vara några större problem ;)
Christian är och tränar. Han kommer väl hem strax. Då ska vi nog glutta på en rulle om det finns nån bra?!
Hm.. Känner mig lite småsugen på nått. Man kanske ska göra sig en smarrig macka?! Måste känna efter om jag orkar resa mig ur soffan först ;)
Jaa, de va väl ungefär vad jag hade att dela med mig av för idag.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0