Good morning!

Dricker kaffe och kikar runt lite här och där. 
Joline ligger och latar sig på soffan :)
Christian ligger och sover.

Ska nog traska ner till Hoforshallen om en liten stund och sola. Va å solade igår oxå, då va faster Sandra med å :) Och så träffade jag pappsen på vägen hem. Han skulle ner och träna. Efter solningen tog vi en promenad, jag och mina 2 underbara. Vi gick runt Hammardammen. Skönt med en promenad sådär på morron/fm. Men sen på eftermiddagen blev de pannkaka av alltihop. När Crille hade åkt till jobbet så la jag mig på soffan med Joline och vi dönade av båda två. Tur att syrran kom! Annars hade de nog inte blivit nått vettigt gjort alls! Syster/moster Emma va här och kikade på tv med oss och så bjöd ja på lite käk. Trevligare att äta med sällskap än ensam ju, eller hur??

♥Jag älskar dig min fina systeryster!♥

Näe, nu ska jag häva i mig mitt kaffe, Joline ligger och sparkar på mig och tycker att ja ska roa henne ist för att nörda på de här viset. Ska ringa Emma oxå och höra om hon vill haka på till HH !?

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0