Good morning!

Morgonrocken på, samt mina underbart sköna (om än bedrövligt fula;)) tofflor. Snokar runt lite här och var på nätet, är på jakt efter en bra skötväska förstår ni, tv:n står på i bakgrunden. Dom spelar skitmusik på mtv. Vi har nyss ätit frukost, jag och Joline. För min del blev de en smarrig ostmacka och en kopp kaffe, Joline smaskade gröt. Nu ligger hon helt utslagen och sover här brevid på soffan. Själv myser jag och passar på att dricka en till kopp kaffe. Njuter av lugnet :) Ingen karl hemma heller, han är på arbetet. Undrar hur trött han kommer va idag, han va uppe och tittade på tv halva natta, va tydligen UFC??!! Och inte väckte han mig den jäkeln ;) Äh, jag hade nog iaf inte orkat titta.

Jaha, vad ska man hitta på idag då tro? Funderade på en promenad när de är så fint väder. Men de är lite kallt. Nästan 12 minus! Ingen jättehöjdare kanske? Men vi får väl se hur de blir. Känner att de skulle va himla skönt med lite frisk luft! Hur som helst så tänkte jag låta Joline sova en stund till innan jag börjar böka med kläder o.s.v. Ska väl ta reda på lite tvätt från igår. Ont måste liksom för det är ju inte direkt så den viker sig själv och sen går och lägger sig i garderoben. Pust! Om det ändå vore så väl ;)

Näe, nu ska jag försöka få på mig nått att palta runt i så jag kan vika tvätt. Drar nog en repa med dammsugarn oxå.
Ha en trevlig dag hörrni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0