Onsdag.

Idag på förmiddagen tog vi en promenad hela familjen :) Vi gick i lite mer än 1 timme. Såå skönt! Känner dock att mitt bäcken fortfarande inte är helt okej efter graviditeten och den grönjävliga foglossningen jag hade. Men det blir väl bra så småning om hoppas ja. Joline sov skönt i vagnen, tittade upp lite då och då under täcket, men mest för att kolla läget tror ja för hon somnade om lika fort igen :) När vi kom hem åt vi en ruskigt smarrig omelettrulle med bacon röra. Vi hittade receptet i söndagstidningen. Och som sagt, de va ruskigt gott, snabbt och enkelt att laga och så är det ett GI recept oxå så de är nyttigt och bra :P Så de där va garantera inte sista gången det serverades omelettrulle på Bessemergatan ;)

Crille jobbar em, han drog i väg för en liten stund sen. Joline har somnat igen efter lite mat. Så nu sitter jag här och njuter av lugnet och en kopp kaffe :) Underbart! Ska dricka lite mer kaffe nu innan ja ska slänga mig i duschen. Funderar även på om jag kanske skulle ta och färga håret lite?! Vi får se hur de blir.

Kaffe nu!

Kommentarer
Postat av: gabbe

Hej å tack ;D vilken sötnos du hade då. allt bra?

2009-02-04 @ 19:07:15
Postat av: Maria

Hej vännen! Känner oxå fortfarande av min foglossning, var ut på 1h promenad igår och fick ont i ljumskarna och svanskotan :( Längtar till våren nu så det blir lättare att gå ut å gå. Inge tjaffs med kläder, ingen snö och varmt å skönt väder :) Hoppas lill tjejen är bättre i magen nu. Saknar dig! Puss å kram

2009-02-05 @ 13:33:42
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0