Promenad.

Nyss kommit hem efter en promenad. Systeryster va med hon oxå :) Vi va ute i cirkus 1 timme och 45 min, härligt! Joline sov skönt i vagnen, kikade upp en sväng, men mest för att kolla läget tror ja för hon somnade lika snabbt igen :P

Smaskat i mig lite lunch, blev rester från gårdagen = Tacogratäng, gottgott!

Ska nog lägga mig och vila på soffan en stund. Min lilla älskling ligger och myser med sin snuttis så ja tänkte kura ner mig brevid henne och invänta min stora älskling som snart kommer hem från jobbet :)

Förresten så måste jag bara nämna att jag har världens jävla träningsvärk! Följde med Christian och tränade i fredags, och jävlar i min låda, de känns på bra nu :) Skönt de, då vet man att de tar ;) Får se om vi pallrar oss i väg tsm igen nån dag. Mormor får passa lilltjejen. Gick ju bra sist. Å de va första gången vi lämnade bort henne. Jag hade sån jävla ångest! Tyckte de kändes förjävligt först. " Här går man och får barn och sen lämnar man bort henne" ungefär så tänkte ja. Men sen efter en stund när ja tänkte lite så va de inte så farligt. Hon är ju iaf 4 månader och det handlade om 1 ½ timme med mormor och plastmorfar. JA JAG ÄR EN RIKTIG HÖNSMAMMA, jag vet! Men jag är ju bara rädd om min lilla skatt. Inte för att ja tror att hon inte har de bra, men ändå. Mammor är mammor liksom ;)

Näe nu ska ja krypa ner brevid lilla fröken Mäenpää en stund.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0