Snart..

Ska vi hem till pappa & co och få oss en bit mat! :) Ska bli kul och träffas oxå, va ett tag sen nu!

Nyss kommit hem från badhuset. Hela familjen är pannkaka nu. Speciellt lilltjejen som dönat av på soffan :) Hon har badat och plaskat för fullt! Gick kanon, även om de kanske va lite läskigt när de stänkte vatten i ansiktet. Men inget skrik eller grin alls! :P Så de va ju knappast sista gången vi badade på HH. Pappa Christian har roat sig och typ resten av badhusets gäster med att göra bakåtvolter från 5:an. Jävla idiot säger jag!Va livrädd varje gång han hoppade. Fattar inte att han vågar heller, men han är ju rätt "vild" av sig ;) Kul har vi haft iaf och jag tror alla är nöjda och belåtna för den här gången. Mamma, Anders, Julia, Josefine, Emma & Erik va oxå med. Provade nya kärringgrillen, jävlar i min låda, de brännde på bra och då solade ja "bara" 13.20, nya soltider oxå. Längsta man kan sola är 18.20 och det kostar 55:- (!).

Tänkte lägga ut lite badbilder, men de får bli ett senare projekt. Orkar inte och så tänkte ja göra mig i ordning lite innan vi ska i väg igen.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju såå kul att se dom små leka på för fullt... Milo älskar verkligen att bada nu! i början gillade han det åxå, men det var ju otäckt =)

2009-02-22 @ 08:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0