BVC

Idag har vi varit till bvc med Joline. Nu väger hon 5980 gram och är 63 cm lång! Man kan bokstavligt talat säga att hon växer så det knakar! Hon fick sina första vaccinationer oxå. 2 sprutor, en i varje lår :S Men det gick faktiskt bättre än jag förväntat mig! Nog för att hon grinade, men det gick snabbt över och det blev inget sånt där gallskrik som ja trodde det skulle bli. Usch! Ja gillar verkligen inte stick och sprutor! Tur att Christian var med och höll henne i handen, jag hade nog svimmat! Själv stod jag halvvägs ut i väntrummet typ. Men jag fick iaf trösta henne när hon blev ledsen sen. Mammas tjej var såå duktig!! ♥

Efter bvc drog vi till Ica, handlade lite ditt och datt. Hem efter det och lagade lunch. Det blidde lax, riktigt smarrigt! :P Sen så har vi faktiskt inte gjort något vettigt alls, iaf inte jag och Joline. Vi har bara myst i soffan idag. Men det är faktiskt tillåtet tycker jag när det är sånt här ruskväder ute! Crille däremot har jobbat em. Han har em imon oxå, sen 2 nätter efter det, sen ÄNTLIGEN är han ledig igen :)

Imorron kommer Maria och Selma! :) Trevligt trevligt! Crille ska åka till Falun med Högman innan han ska jobba, dom ska "kolla" på en fyrhjuling, men jag slår vad om att herr Mäenpää kommer hem med en! ;) Näe, nu är det nog nån som är lite hungrig tycker ja det låter som. Mamma kommer! :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0