För mkt kaffe!

Snacka om att jag har druckit för mkt kaffe idag. Har druckit massvis så nu är jag hur pigg som helst. Drygt! Inte det minsta trött alls. Suck! Men jag ska nog kunna sysselsätta mig så jag hinner bli trött. Har en bra bok som jag läser då och då när det finns tid. Sen så kan man ju alltid vika tvätt, den tar ju liksom aldrig slut.

Joline sover, själv slötittar ja på CSI Miami samtidigt som ja sitter här och nördar. Imorron bitti kliver Crille av sista skiftet, sen är han ledig tills på onsdag. Skönt! :D Så imorron kväll ska vi bara mysa! ♥ Laga lite god mat och bara ta det lugnt. Härligt! Kanske blir nån film oxå, brukar ju inte finnas alltför mkt att glo på på tv. 

Nu är det en viss dam som verkar ha vaknat! Hon har säkert bara tappat nappen. Det återstår att se.
Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0