Fredag.

Äntligen fredag och helg :) Inte för att jag märker nån större skillnad nu när jag är mammaledig, men skönt ändå liksom. Ikväll ska Christian åka till Hoforsbacken med jobbet, jag och Joline sticker till mamma istället. Joline har redan träffat sin mormor idag, men det gör ju inget om det blir igen. Säkert trevligt för henne att se andra ansikten än bara mitt och Crilles vareviga dag ;)

På förmiddan idag kom mamma förbi en sväng och drack kaffe med oss. Hon fick äran att mata lilla damen med gröt oxå. Gick bra även denna gång :) Hon är duktig att äta våran tjej, och äta flaska går bara bätter och bättre :) Tack och lov! Lite kinkigt mellan varven, men då är det oftast för att hon börjar bli trött och för att hon är lite mammig, bara mammas mat som funkar då, inget annat!

Plockat, donat och tvättat.
Nu ska jag göra mig klar så det bara är att ge sig i väg sen.
 
Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0