Friday.

Tog reda på tvätten innan jag gick och la mig igår, så nu sipper jag de idag. Skönt! :) Snurrade nåra varv innan jag somnade. Men det gick ändå mkt bättre än ja trodde, trots mitt kaffebäljande ;)

Fint väder idag! :) Funderar på om ja ska släpa med mig familjen ut på en promenad, får vänta tills pappan har vaknat bara. Och så kanske vi måste äta lite lunch innan? Känner att magen börjar kurra, så de är kanske lika bra. Annars avlider jag väl innan vi ens kommit i väg ;) Matvrak as I am, hihi :D

Ikväll ska jag nog laga nått smarrigt med fläskfilé, får se vad ja ska hitta på. Tråkigt när det bara blir sammsamma jämt. Åh gud, jag kan inte skriva om mat för då hungrar jag nog ihjäl!

Joline ligger i babysittern och är helt inne i tv:n. Det är säkert jättespännande med alla färger och allt som rör sig! Hon ligger och snackar för fullt och flaxar så det ser ut som hon försöker flyga. Haha! Mammas gofis! :D ♥ 

Näe, om man ska göra ett försök och väcka Törnrosa (=Crille efter nattskift). Får se om han vill vakna eller om han vill sova mer.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0