Hej å hå!

Igår va vi till Valbo en sväng. Hittade lite smått och gott, bl.a. en skiiit snygg tröja på Carlings :) Trevligt och välbehövligt!
Sen stannade vi i Sandviken på vägen hem för att handla mat på Willys. Och det är ta mig fan alltid lika tråkigt! Jag hatar att handla mat. Men det är ju tyvärr ett ont måste.

Idag stod frukosten i princip serverad när jag klev upp :) Underbara älskade! ♥ Dammsugit nedre plan. Skurat duschkabinen och resten av badrummet här nere oxå. Övervåningen får vänta till senare idag eller imöra. Är ju iaf ingen annan än jag och Christian som är där så de är inte hela världen om de inte blir gjort nu på stört.

Joline ligger och "sjunger" för djuren i sitt gym. Napp och snutt har hon oxå som hon kurar med emellanåt :) Hon är bara föööör go! ♥ Hon har provat äta gröt, igår och idag. Gick rätt bra fatktiskt. Dock har hon ju bara smakat än så länge. Men de funkar ju så här långt iaf :) Hon har fått smaka på lite olika puréer oxå och jag trodde vi skulle få oss ett gott skratt, men damen rynkade knappt på näsan. Hon tyckte de va smaskens :) De är ju bra! Men att äta flaska är inte lika roligt. Vi brukar prova lite då och då för att så småning om kanske kunna vänja av henne med amningen. Inte helt dock, men iaf på dagtid. Vi får se hur de går.

Hahahahaha! :D Crille sitter i soffan här brevid med ett halvrakat huvud. Hahah ser skit kul ut! Han väntar på att rakmaskinen ska laddas lite. Batteriet tog slut. Hihi :P

Nu ska jag göra ett nytt försök med flaska åt Joline, låter som hon börjar bli lite sugen :P
Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

jaså stora damen har fått gröt :) Men inga konstiga miner, duktig tjej :) Men konstigt att hon inte vill ta flaska, liten tutt unge det där oxå ;) haha!

2009-01-29 @ 17:39:16
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0