Hejsan hoppsan!

Börjar dagens inlägg med att berätta för er som läst gårdagens/nattens inlägg att jag somnade som en stock på en gång när jag la ner huvet på kudden! Haha, och jag som trodde att jag skulle få såååå svårt att somna. Nix-kolijox! Där hade jag fel.

Joline somnade strax efter kl.23 igår, åt en slurk först men sen sov hon. Vaknade runt 4 snåret, matdags, samma visa vid 9, men hon somnade om innan hon ätit klart riktigt båda gångerna, hihi! Sov sen till typ 11.45! Inga problem att få sovmorgon här inte ;) Dock så blev det väl inte riktigt som jag tänkt mig idag. Smög ner och kokade kaffe, hällde upp en kopp och satte mig med datorn i soffan. Tänkte njuta av lite "ensamtid" och mitt älskade kaffe. Började blogga och gissa vem som vaknar!? Jo, det var lilla damen så klart :) Skyndade mig uppför trappen och tänkte att hon har säkert bara tappat nappen, men somnar nog om om hon får den. HAHA! Där hade jag fel igen! Där låg hon med världens flin mitt i stora dubbelsängen och hade inte en tanke på att somna om. Alltså, man kan inte bli annat än kär! Mammas tösabiten :) Tog med mig madame ner. Tvättade och klädde på henne, sen gick hon ut och åkte pulka. Skämt å sido. Nu ligger hon på soffan och snackar med kuddarna jag lagt på sidan så hon inte ska kunna trilla ner. Flaxar för fullt med armar och ben, morgongymnastik! Och här sitter jag och nördar med halvjummet kaffe ;) Äh, det funkar, man vänjer sig liksom ;)

Ska snart göra ett ryck och klä på mig. Sen ska vi väcka pappa Christian. Sen efter att han vaknat till liv och gjort sig i ordning så ska vi dra i väg till Sandviken en sväng. Vi ska bl.a. handla på Willys vilket jag tycker är såååå tråkigt! Men det är väl ett ont måste om man inte vill svälta ihjäl?! Aja, det får nog räcka så här så länge. Har liksom inte så mkt mer att skriva?!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0