Idag..

.. Har Maria och Selma varit här och hälsat på! Små tjejerna sov mest hela tiden tror ja?! Jag och Maria drack massvis (!) med kaffe :) Hehe och så åt vi lite ost och kex som var kvar sen i fredags :) Smarrigt! Sen kom Emelie och "dendärwestling" oxå :P Nice nice! Länge sen jag träffade Annso, så det var extra trevligt att se henne igen :) Men trevligt att träffa Emelie oxå såklart!

Sen då? Jaa, Crille va iväg och kollade på en fyrhjuling innan jobbet, och tro det eller ej, men han hade INGEN med sig hem! Trodde nästan han skojade för jag var stupsäker på att han skulle köpa en! Men ack så fel jag hade, och tur va väl de ;) 2 bilar och en cross räcker rätt bra tycker jag ;) Iaf just nu.

Joline har fått mat på flaska nån gång sådär, bara för att prova om hon tar flaskan. Och det har funkat kanon, fram till nu! Nu när jag verkligen hade önskat att hon skulle ta flaskan, så jag kunde följa med Märta till sjukhuset imorron, så bara tvärstrejkar hon! Vet inte vad hon fått för sig?! Har ju som sagt funkat kanon de ggr vi provat tidigare, men näe. Nu vill hon helt enkelt inte. Och jag vill ju inte "tvinga" henne att ta flaska om hon inte vill! Hon är ju trots allt bara 3 månader! Jaja, hon ändrar sig väl så småningom. Jag har iaf inte tänkt sluta amma henne än så det är ju ingen bråska.

Nä, blir mest massa svammel om amma och flaska och hit och dit, blir alldeles snurrig! Inte speciellt spännande att läsa om heller kan ja tro? ;) Näe, ingen idé att grubbla på det där mer, bara att gilla läget! Trist dock att jag inte kunde följa med Märta! Men ja, sånt är livet helt enkelt!

Nu ska ja kika på tv, Unga mödrar på 5:an :)
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0