Läggdags!

Snart ska jag krypa ner i sängen brevid min lilla skruttunge, hon sover så sött så! Crille jobbar sista natten i natt, kliver av 6 i morgon bitti. Skönt! Han brukar vara lite kinkig när han gör nätterna ;) Inte så konstigt egentligen för man blir ju rätt slut! Yes, så äre.

Idag, eller ska jag säga igår eftersom klockan är efter 00:00?!, har vi bara varit inne. Igen! Såå tråkigt, men det är ju ingen höjdare att gå ut med Joline när det är typ -20 grader heller. Bara att vänta på att det blir lite mildare ute så man kan ta en lååång promis. Skulle inte va fel alls! Har tagit reda på tvätt och hängt ny idag igen, precis som nästan alla andra dagar. Urk! Kikat på film (Semi-Pro) och myst med gotta innan Crille drog i väg till arbetet. Nice! Ja, det är väl ungefär så våran dag här på Bessemergatan 1 har sett ut. Inte alltför spännande kanske, men helt okej ändå :)

Nu ska jag dra täcket över huvet, göra mig klar för att kliva in i dimman,  fila nötterna och skicka godnatt-mess först bara ;)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0