Men shit alltså!

Vilket jävla väder! Trodde inte det var sant när jag tittade ut i morse. Jordens jäkla snöstorm! Och jag som hade tänkt ge mig ut på en promenix, lr åtminstone pallra mig ner till Hoforshallen och steka i kärringgrillen en stund. Men icke! Inte en chans att jag går ut idag! No way liksom. Jag och Joline satsar på mysdag ist :)

Idag har jag fått ett sånt där riktigt pms utbrott på Crille. Stackarn! Fick världens jävla rus när han skulle hänga tvätt, han hängde den fel och han la den rena tvätten på golvet och dittan och dattan, allt va fel helt enkelt. Stackars karl, tur att han skulle iväg och jobba så han får slippa mig ett tag! ;) Får försöka gottgöra det när han kommer hem sen helt enkelt. För jag vet faktsitk inte varför ja blev så jävla grinig, hormonerna antar ja!? Förbaskat är det iaf. Har faktiskt dåligt samvete. Han som skulle vara snäll och hjälpa mig med tvätten, som jag faktiskt bett honom att göra även. Och så får han en hög med skit för det! Vilken jävla flickvän man är, fy skäms på mig!! Men som sagt, får gottgöra det när han kommer hem!

Iiiih, vet ni? På onsdag ska jag och lillstrumpan tatuera oss för första gången. Spännande! Lägger väl ut bilder sen om inte minnet sviker.

Nu ska ja återgå till mitt soffläge och mysa med dotra ♥
Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha så skönt att man inte är ensam! ;P Grymma pms ibland alltså. Stackars min karl då oxå! Hua "/ Dåligt mår man å. Efteråt. Hihi jadu. Dom får då stå ut! Men men. Inte oskyldiga jämt dom heller :P Jättesöt tösabiten eran! O växer fort :)



Ha det så bra!

2009-02-05 @ 18:42:54
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0