Mjölkstockning??

Gaaahh! Mitt högra bröst har ballat ur och det gör ont som satan! Dock kan jag amma Joline som vanligt, ja lite ont gör det ju men det fungerar iaf. Kikade på vårdguiden.se men mina symptom stämmer inte riktigt överens med mjölkstockning så vad kan det då vara tro?? Har tagit 2 Alvedon vilket jag lika gärna hade kunnat hoppa över för dom gjorde verkigen ingen skillnad! Nån dom vet va de kan vara för fel? Det typ ilar/bränner, inte alls som när mjölken rinner till. Det känns annorlunda och det gör som sagt ont, riktigt ont! Och även fast jag ammat Joline mer på det högra bröstet så är det mkt större än det vänstra? Eller mkt större är det väl inte, men det är större iaf. Känns som det skulle vara enormt! Why?? Iiihhh! PAIN!

Tänkte försöka bita ihop och skriva om nått annat än mina "brön", för jag antar att det inte är allför intressant att läsa om?! ;) Ja, det blev iaf ingen promis. Mamma och Anders dök upp, sen käkade vi lunch. Vilade på soffan med skruttan en stund. Sen så har vi städat och nu är ju klockan snart kvällsmat så... Och sen så är det ju rätt kyligt ute så ja vette fasen om ja har nån lust att ta en promenad om de nu skulle vara mjölkstockning jag har. Ingen höjdare precis!

Näe nu ropar damen ;)
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kika på amningshjälpen.se! Jag hade så det brände och stack i brösten, men då gick jag tillbaka till amningsnapp och då blev det bättre. Kan ju vara svamp eller nå andra bakterier? Har hört att man kan ha kärlkramp i brösten också!?



Förresten, har de ringt dig om föräldragruppen på måndag kl 14? Vi ska få gå tillsammans med en annan grupp eftersom vi är så få i våran.

2009-01-16 @ 18:06:41
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Cicci

Är och läser din blogg lite då och då..=P Ett tips till ömma bröst, lägg dig i ett varm bad eller en varm dusch och massera lite..kanske funkar..

2009-01-16 @ 18:55:00
URL: http://cicci83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0