No shit Sherlock!!?

Ingen förändring på väder fronten direkt. Möjligtvis att det snöar lite mindre eller inge alls just nu? Skitsamma, ja vägrar gå ut iaf ;) Hoppas på bättre väder imöra för då tänkte ja grilla mig en sväng. Och skulle de nu va samma väder så får jag väl skotta mig fram till Hoforshallen då, inge mer med de liksom.

Mamma, Anders, Emma, Julia & Josefine har nyss varit här och hälsat på. Bjöd på kaffe och bullar, Josefine blev helt förskräckt över att vi inte hade mjölk hemma. -"VA??! Har ni ingen mjölk??" Hakan hängde till knäna och ögonen var stora som tefat, nästan. Nej svarade jag, vi har inge mjölk och dessutom så dricker ja inte det heller de är det bara Crille som gör ibland. Då kom mamma med ett inlägg om att jag borde dricka mjölk, jag t.o.m skulle göra det eftersom jag är kvinna och benskörhet är vanligare hos kvinnor och att det därför är himla viktigt med kalcium o.s.v. Dah! Jag kan väl klämma i mig ett glas O'boy emellanåt då så kanske moren bir nöjd? :P Längre än så vill ja nog inte riktigt sträcka mig, tycker liksom inte om mjölk. Jeje, de va väl en världslig sak att skriva om!

Joline ligger och snusar på soffan. Ser så skönt ut! :) Jag nördar. Orkar inte göra nån nytta, men antar att ja måste plocka ur diskmaskinen för chanserna att den plockar ur sig själv verkar ju vara noll!? ;)

Diskmaskinsurplockningnästa,pååterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0