Ons-Tors

Igår va vi på kalas. Min "plastmamma" Carina fyllde 40 år! Stort Grattis till henne :) De bjöds på smarrig smörgåstårta, vanlig tårta, kaffe och kakor. Lovely! :P Gottegris jag? Näe vadå?? ;) Haha, jag tröck i mig 2 bitar smörgåstårta och fyra bullar. När ja kom hem åt jag resterna av Tacosen som vi åt till lunch, och morfar tror att ja inte äter ordentligt! Fast ja iofs. De gör ja ju inte heller, ja äter massvis och jag äter onyttigt. Så egentligen kanske man kan kalla det för att inte äta ordentligt? Jaja, skitsamma :) Det va trevligt på kalaset iaf. Fullt hus!

Idag har jag tagit reda på en massa tvätt, som vanligt. Ingela Pingela har varit här och hälsat på oxå, mkt trevligt!! Sen har Jolines farfar och farmor varit här oxå. Ja, precis, Carola och Thomas. Haft fullt upp hela dan m.a.o. Nu sitter jag med en välsmakande kopp kaffe och slösurfar lite medans skruttfia sover på soffan. Crille är och tränar med Elvira :) Sen ska han ut och jobba natt igen.

Näe, nu strax börjar Unga Mödrar på 5:an, måste bänka mig i soffan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0