Time out!

Håller på å poar och donar för fullt här hemma! Kännde att jag behövde en pause innan ja tröttnar ;) Vi har varit i Valbo idag. Shoppat på Ikea :D Hittade en hel massa saker som fick följa med hem :) Handlade även en del grejer på Divas Boning, så nu har jag lite att göra ett tag. Hittills har jag hunnit packa undan adventstakar och julgrejerna, så skönt! Har bytt gardiner i köket och fixat lite. Köpte nya blommor till sovrummet som är på plats nu, blev kanon! :) Nu fattas det bara att måla över fondväggen därinne så blir allt super! Har nämligen tröttnat på den. Så nu ska alla väggar bli i samma färg ist. Just ja, ska ju byta gardiner in the bedrom oxå, köpte nya idag. Ska även vilja måla om i hallen uppe igen oxå. Men det får nog bli ett senare projekt. Crille får väl dåndimpen på mig annars som jag håller på ;P Ändrar här och där och kommer med nya ideér som han är sådär måttligt intresserad av ;) Han säger bara "Mmm" och "Gör som du vill, jag litar på dig att det kommer bli bra" Nej nu svävar jag i väg lite för långt, måste dona vidare så man kan krypa ner i sängen sen. Joline somnade alldeles nyss, gobiten min! ♥

Och förresten, Märta kommer hem från Kanada idag/imon. Hoppas vi kan boka en dejt och ses så snart som möjligt! Jag vill veta allt om frieriet och allt annat :D Och så saknar jag henne så grymt mkt!

Näe, hej mäer!


Kommentarer
Postat av: flamman

Hej BABE!!!! Har ju liksom kommit hem jag. Vill träffa er NU!!!! ring mig sa vi kan bestämma dag. Love you!!!

2009-01-05 @ 14:47:26
URL: http://flammango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0