Ledig!

Åh, idag är jag äntligen ledig en hel dag! Så skönt och verkligen välbehövligt! På 2 veckor har jag varit ledig 2 dagar.. Kosing, kosing ;) Jobbigt att vara ifrån familjen så mkt bara. Men det är bara att bita ihop! Jag tackar och tar emot allt jobb som erbjuds! :) För man får ju faktiskt vara glad och tacksam med tanke på hur det ser ut på arbetsmarknaden nu!

Nej, nu ska jag inte bara snacka jobb som jag gjort i dom senaste inläggen! Skärpning!

Jolines 3:e tand har kikat fram nu, 4:an är på G den oxå! Lilla fröken Mäenpää har oxå börjat vakna om nätterna, då vill hon ha mat!?!?! Så här har hon inte gjort sen jag ammade henne! Antar att hon är inne i nån riktigt växa-period och att det är därför. 

Det är full fart på lillan hela dagarna, hon kryper runt och gör bus och reser sig mot i princip allt man kan resa sig mot. Det blir en och annan vurpa, men hon lär sig mer och mer. Mamma, pappa, lampa och titta är vad som för tillfället finns i hennes ordförråd. Hon säger det inte helt rent men det kan man väl inte begära heller?! ;)  Det går så fort nu! Nya saker hela tiden :) Åh det är så himla roligt att följa hennes utveckling! Jag är världens stoltaste mamma ()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0