Lördag.

Jobbat på Villan idag. Kände mig sådär lagomt lost. Va väl 1 ½ år sedan, mer eller mindre, som jag jobbade där. Men det gick rätt bra måste jag säga. Jag kom in rätt fort kändes det som så imorgon känns det nog ännu bättre. Men, som det brukar vara, när man väl kommit in sig så ska man iväg till nästa ställe. Men ombyte förnöjer brukar man väl säga?! ;)
Igår donade vi här hemma, jag och Joline. Har pysslat om lite i köket med lite nya krukor, ljus "mojänger" och lite sånt där kraffs. Blev fin fint :) Himla skoj och hålla på hemma tycker jag! Även här kan jag väl slänga in ett ombyte förnöjer ;) Just nu är jag på jakt efter nya tapeter till vardagsrummet. Finns många fina, men ingen som jag fastnat för riktigt. Kikar även efter en ny soffa. Vill ha en större så man får plats många, nu har vi bara en 3:a + 1 fåtölj. Och om jag hade varit gjord av pengar så hade jag köpt nya möbler till vardagsrummet oxå. Meen det får bli ett senare projekt. Tapaterna är prio 1 för tillfället. Resten får vänta ett tag till. Lika bra det. Annars köper man väl nått i alla hast och så hittar man nått "bättre" sen som man hellre hade velat ha. Men så är det väl oftast, mycket vill ha mer och man blir aldrig nöjd ;)

Joline har fått 2 t-shirts av Crille som han köpte igår när han va till Mantorp. Den ena är svart med ett kors och så strå det " west coast choppers" på den. Riktigt tuff :) Den andra är ljusrosa med röd text, på den står det "om du tycker att jag är söt då skulle du se min mamma", hahaha :P Gud, man skulle ju kunna handla ihjäl sig till lillan. Det är sååå kul :)  Även här kan jag ju upprepa mig, om man hade varit gjord av pengar så...

Idag har vi ätit tacogratäng till kvällsmat, suuuupergott! :D Det är sån mat som alltid går hem! ;)
På tal om mat så ska jag nog ta och slänga ihop en matlåda till imorgon! Funderar på pasta och nån smarrig pastasås. Mums :P Ja, så får det nog bli!

Joline har nyss somnat, hon var helt utmattad! Somnade då hon fortfarande satt i mitt knä och lekte med sin leksakstelefon. Hihi, mammas gobit!! ♥ Crille är ute i garaget med Jimmy. Dom håller på och donar inför morgondagen då dom ska leka av sig lite igen. Själv ska jag ju som sagt jobba. Joline ska få vara hos sin mormor när Crille åker hoj. Det tycker hon är skoj, då kan hon ju leka med moster Josefine och moster Julia. Dom är roliga må ni tro! Dom sjunger så fint och hittar på massor med skojiga saker :) Det bara lyser beundran i Jolines ögon när dom är i farten! :)

Näe, matlådan skulle ju fixas!
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0