Lördag.

Hmm.. Det verkar nästan som om solen är på väg?!?! Jeeey! Hoppas :D

Gårdagen bestod av dammsugning, dammtorkning och moppning av golv. Dock bara på nedervåningen, blev dags för besiktning av bilen sen så jag hann inte mer än så. Och när vi kom hem så kom jag liksom av mig ;) Så jag antar att jag får röja av övervåningen idag istället. Roligt lördags nöje sådär. Eller inte! Men ett ont måste. Ska väl slänga i en maskin tvätt oxå, för det är ju såååååå roligt. Näe, de är inte heller roligt, men ett ont måste. Förresten, bilen gick egenom besiktningen och det var ju däremot roligt. Eller roligt och roligt, bra kanske är ett bättre val av ord?!

Idag när Joline vaknade tänkte jag för mig själv att "åhh, inte nu. Jag vill sova mer." Men sen när jag tittade på klockan så fick jag nästan eld i baken. 09:31 visade uret! Åh herregud! Känns som om man sovit bort halva dagen ju. Men idag gjorde det mig inget alls att få sova ut lite :) Jag hinner nog med alla mina måsten ändå. Har ju inget annat planerat så..

Näe, lite mer kaffe nu sen ska jag väl dra igång och fortsätta min städning.
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0