Överraskning!

I lördags blev jag överraskad av my love. När han kom hem från Torsåker stod jag och bakade i köket. Slafskläder och håret i en såndär tjusig knut mitt på skallen ni vet?! När han kom hem så pussade han lite på Joline först sen kom han in i köket och frågade om jag hade pratat med min mamma. Jaa, det hade jag ju och dom var på väg hit för att fika och dricka lite kaffe. Vadå då undrade jag. Jaa, sa hon inget mer frågade han. Näe det gjorde hon inte. Jag fattade nada, tänkte va fan äre nudå, han bryr sig väl inte om vad jag och min mamma snackar för skit, eller?! Jaja, det gick en stund och sen kläckte han ur sig att det var nog bäst att jag började göra mig i ordning. Jävla stress tänkte jag, och det är ju faktsikt bara mamma och Anders som kommer å inte fan bryr dom sig om ifall jag har sminkat mig eller inte. Men jaja, jag blev lite putt faktiskt. Och det märkte han ;) Då berättade han att mamma och Anders skulle ha Joline och att vi skulle åka till Gävle och äta på Church Street (stavas de så?) och gå på bio :D Då vände mitt humör ganska snabbt igen vill jag lova ;) God mat och myspys blev det :) Sen såg vi Baksmällan. Och den måste vara den roligaste film jag har sett alltså! Jag skrattade så tårarna sprutade den va så sjukt jävla rolig, så se den om ni inte redan gjort det!!

Tack my love för en toppen kväll med middag och bio, du är underbar! ♥


Baksmällan

Klockren film!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Var roligt att din karl tog med dig ut på ngt kul :)Gick ju bättre för er än när Henke hade planerat in samma överraskning åt mig, vi kom aldrig iväg till Gävle eftersom Selma blev sjuk samma dag :(



Lagade kokt torsk med dill åt Selma, det tyckte hon bättre om än laxen.



Puss å kram

2009-06-15 @ 13:33:36
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Glad midsommar på er :) Puss å kram!

2009-06-19 @ 10:47:54
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: A

aaw, gud vad söt han är :)

2009-06-29 @ 12:22:44
URL: http://angelicahedqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0