Dagen efter.

Tjejfest igår! Gud va jag skrattade :D Riktigt trevligt, och A-S hon är lika skön som alltid ♥
 Ja, först så va vi ju som sagt hos Sickan (A-S), sen bar det av till Depå. Va väl sådär. "Jag dansar aldrig nykter" - lalala. Ja ni fattar ;) Men jag gjorde iaf mitt bästa! Men sen tröttnade jag/vi, så jag och Semlan åkte hem lite tidigare än alla andra. Skönt att komma i säng i någorlunda tid. Men som vanligt när man har lagt sig sent så vaknar lilla loppan tidigare än vanligt. Men jag lyckades få henne att mysa kvar i sängen till strax efter kl. 7 iaf. Sen var det bara att masa sig upp och sätta igång med blöjbyte och lite frukost åt donnan.

Pappa Christian har åkt i väg till Gävle för en stund sen. Han och grabbarna ska åka cross där. Skojigt för dom att leka av sig lite! :) Bara han kommer hem hel så, gubben min. ;) Igår va dom till Avesta och åkte på nån bana där, men de va tydligen ingen jättehöjdare. Men nog tror ja att dom var någorlunda nöjda och belåtna ändå :P De såg då så ut iaf, även om dom såg lite slitna och mörbulltade ut oxå. Haha :P

Nu ligger Joline och sover på soffan så jag tänkte njuta av en kopp kaffe och läsa tidningen innan hon vaknar.

Tack till alla tjejerna för en mkt trevlig kväll igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0