Fredag.

Jaha, då var det fredag, IGEN! Härligt med helg, men som jag skrivit 1000 ggr tidigare så undrar man ju vart tiden och dagarna tar vägen?!

Joline åt sista målet mat igår vid 18.30 ungefär, somnade som en stock ganska precis efteråt. Sen har hon sovit till sklockan var ungefär 7 imorse, gav henne lite mat sen somnade hon om till ca 8. De är ju kanonbra! Tycker jag iaf :) Nu ligger hon på golvet och leker, Crille tittar på Lyxfällan, spelade in det åt honom  igår då han var och tränade IB med Räddningstjänsten. Gissa vad mamma Johanna gör?! Ja, precis. Hon väntar på kaffe såklart, vad annars? Höhö!

Jo så äre. Idag ska vi göra en repa in till Valbo, ska kika efter nått att ha på mig imöra. Ska liksom på tjejfest ;) Wiiho. Ska bli skoj. Snacka om att jag har saknat A-S som 17!! My one and only Sickan ;)

Kaffe klart nu.
Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0