Måndag.

Idag har vi varit på Hansons och fikat med familjen Elving-Kvarnström :) De är såå roligt att se småtjejerna, Joline och Selma, när dom leker och inspekterar varandra :D Men idag blev Selma lite rädd, Joline tänkte nästan äta upp henne! Haha! Lilla ligisten Mäenpää ;)

Efter dejten med Maria, Selma och Henke så drog vi i väg till Valbo. Crille skulle kika på en telefon men han hittade ingen som passade. Blev en sväng på Ikea oxå. Inhandlade gardiner till köket. Och för er som läst tidigare inlägg så kan jag ju berätta att det inte krävdes någon som helst bearbetning och övertalning av Herr Mäenpää. Jag sa bara att jag skulle vilja ha nya gardiner till köket och då fick jag till svar att de va väl bara att köpa ett par. Det ni! :D Inte illa, inte illa :) Strosade lite inne på köpis oxå. Investerade ett par nya jeans, Emma köpte likadana. Ja just de systeryster va oxå med, de glömde jag skriva.

Hahaha, ni skulle se Joline nu, hon ålar runt på golvet som en liten mask. Står nog inte på förrän hon kryper ser det ut som :) Nej, nu ska jag fixa med nya gardinerna så dom kommer på plats nån gång.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0