Måndag.

Måndag och ny vecka igen.

Joline sover i min famn så jag försöker knappa så gott jag kan med en hand. Går lite segt, men de funkar.
Nyss druckit en kopp kaffe, ska snart fylla på den. Joline har sovit hela natten! Hon brukar vakna 1 gång och äta en skvätt, men inte ens de! Hon somnade vid 22 efter lite mat, sen har hon sovit till 6.30, mat igen sen sov hon till 8. Kanon bra! :) 

Idag ska vi åka till lager 157 en sväng. Varken jag eller Christian har varit där förut, så vi tänkte kika lite och se om de är så bra som man hört. Vi får väl se.

Nej, nu ska jag fylla på lite mer kaffe ich göra mig i ordning lite.
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh gud va skönt att få sova en hel natt! Längtar jag efter att få göra :) Får berätta om de hade nå fynd på lager 157 så man kan åka dit å shoppa :) Hörs vännen, saknar dig! puss

2009-03-02 @ 19:37:37
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0