1:a Maj

Åh! De är verkligen lika härligt varje morgon man vaknar och det är sol ute! :) Mm, underbart! Jag sitter som vanligt och dricker kaffe, vad annars?! ;) Joline sitter och leker på sin filt. Gullunge är vad hon är! Christian och Edin sover fortfarande. Men det kan dom gott göra. Kan tänka mig att det blev sent för dom igår. Dom skulle titta på film när jag kastade in handduken och nannade kudden istället. Iofs så va klockan bara strax efter 22, men det är faktsitk tillåtet att vara kvällstrött när man har smått hemma! :) Måste ha sovit som en stock när dom väl gick och la sig, för jag har då inte hört ett knyst. Och då är jag väldigt lättväckt i vanliga fall! Jaja, svammel svammel.

Kvällen igår spenderade vi hemma hos mamma & co. Vi grillade och hade de mysigt :) Innan vi åkte till mamma så åkte Joline och Christian iväg till Valbo en sväng med Jocke Rockstjärna. Crille shoppade nya crosskläder så nu kommer han säkert åka skiiiit fort! Och säkert mkt fortare än när han inte hade dom här kläderna ;) Hahaha ;P Hur som helst så blev tydligen Joline och Jocke rätt tjenis med varann, skojigt! :P

Nej nu ska jag leka lite med lillan innan jag fyller på kaffekoppen.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0