Första tanden på G.

Jajjamen, nu har Jolines första tand kikat fram på vänster sida nere. Men än så är det bara en liten "pigg". Fast det säger nog bara svisch och så är den framme! Jag hade väntat mig att hon skulle få feber, grina och skrika och allt det där "värsta" som man hört om barn när dom ska få tänder. Men "peppar, peppar", än så länge har inget av det visat sig. Enda skillnaden jag märkt är att hon är lite kass i magen och att hon inte vill ha nappen ibland. Men det gör ju ont så det är väl inte så konstigt! Min lilla tjej börjar bli stor nu! :) Men det spelar ingen roll, även om hon så skulle vara 47 år så kommer hon alltid att vara min lilla bebis! Mammas lilla tjej :)

Igår va vi hos pappa & co och åt mat. Tacos bjöds det på och det var riktigt smarrigt! Jag färgade håret på Matilda och så umgicks vi lite, hela kånkarongen. Mkt trevligt! :D Pappa och Carina fick sig några goda skratt när Joline visade upp alla sina färdigheter :) Som t.ex. att rynka näsan och låta som en gris, mer eller mindre hyperventilera för att hon är så ivrig efter sina leksaker o.s.v. Pappa och Carina har en takfläkt i vardagsrummet och den blev Joline förälskad i ;) Den va himla spännande när den snurrade ska ni veta! Hihi :)

Idag vet ja inte riktigt vad vi ska göra. Kanske blir en tripp till Valbo? Aah, vi får se vad som händer. Nu ska jag iaf dricka lite mer kaffe så jag vaknar till liv.

Hej på er! 

Kommentarer
Postat av: Maria

nämen, stora tjejen :) Säg till om du behöver mirakelmedlet från Norge, kan ju behövas när tanden kommer upp mer kanske. Puss

2009-05-03 @ 10:22:19
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0