Idag.

Vi åkte till Sandviken idag, storhandling på Willy's. Alltid lika roligt. Guuuud så jag älskar att handla mat. Nej, skämt å sido, jag hatar det! Men nu är det gjort iaf, skönt att ha de överstökat. Har varit en rätt lugn och skön dag. Blev helt slut efter visiten till S-viken. Tänk att det kan ta så mkt på krafterna att shoppa ;P

Skitväder har det varit oxå! Urk! Har ju för fan varit mer eller mindre storm! Hoppas på sol och värme imon.

Ja, nej. Jag hade väl inte så mkt mer än de å berätta. Och sjuuukt intressant blev de ju å ;) Nej. Nu ska jag gå å lägga mig. John Blund har varit i farten så jag har grus i ögonen nu.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dax att uppdatera nu...vad ska jag läsa om dagarna???

jo, poolen köpte vi på Jysk...men har sett att rusta hade fina åxå...

2009-05-31 @ 22:14:41
Postat av: Maria

Håller med föregående :P Dax för en uppdatering nu vännen så vi vet vad som händer på Bessemergatan 1 :)Hihi!

Hoppas allt e bra med er! Saknar dig! Puss å kram

2009-06-03 @ 12:47:23
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0