Sådär ja.

Nu har jag och Joline nyss kommit hem från affären. Vi har handlat lite ditt och datt, blöjor och sånt där annat som man behöver handla med jämna mellanrum. Har plockat och donat lite, ska strax hänga lite tvätt. Urk! Tänk va tråkigt de är med tvätt! Den tar ju aldrig slut! Ska vika lite torr tvätt från gårdagen oxå. Intressant va?! ;P Skulle behöva dammsuga oxå, igen! Har en halv sandlåda i hallen, inge vidare mysigt direkt. Uh!

Pusselmötet gick förresten bra och jag är faktsikt rätt nöjd med mitt schema :) Ska faktiskt bli rätt skönt att jobba lite, men konstigt oxå på samma gång. Man har ju vant sig vid att gå hemma nu så det blir ju en omställning. Samma för Christian oxå som är van att jobba men som ist ska få vara hemma. Men de blir nog skönt för honom oxå att få rå om lilltjejen lite mer :) Och det uppskattas nog av Joline oxå att få vara lite mer med sin pappa!

Näe, jag måste väl ta mig i kragen nu och sätta igång med allt så det bara är att invänta Grey's Anatomy sen.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0